Administrarea proprietati imobiliare inchiriate pe baza de comision fix lunar
Daca esti o persoana foarte ocupata, nu vrei sa te ocupi de administrarea imobilelor aflate la inchiriere sau poate nu locuiesti in Sibiu si administrarea priprietatiilor este o problema, aici intervenim noi si va ajutam cu putin efort din partea dumneavoastra. Noi facem totul.
In baza contractului de administrare si a procurii de reprezentare, incepem administrarea efectiva a imobilului inchiriat si ne vom ocupa de:
– incasarea chiriei la termenele prevazute in contractul de inchiriere si virarea acesteia in contul bancar al proprietarului;
– achitarea in numele proprietarului a tuturor taxelor si impozitelor catre stat;
– verificarea periodica (lunar sau trimestrial) a modului cum este folosit imobilul de catre chirias;
– verificarea platilor ce revin in sarcina chiriasului catre furnizorii de utilitati (energie electrica, intretinere, gaz, internet, etc);
– informarea proprietarului lunar sau ori de cate ori este necesar cu privire la situatia imobilului si/sau a eventualelor probleme aparute;
– incheierea sau rezilierea contractelor cu furnizorii, inscrierea imobilelor noi pe rol;
– efectuarea verificarilor obligatorii la instalatiile de gaz, centrala termica;
– reinnoirea politei de asigurare obligatorie si/sau facultativa a proprietatii.
-Preluarea imobilului de la chirias
Servicii / 21.12.2024